ساخت استخر کشاورزی

ساخت استخر کشاورزی با روشی کارآمد و کم‌هزینه در زمانی کوتاه با ورقهای ژئوممبران ایرانی ، توسط کارشناسان دکاموند ،‌ بدون نیاز به بسترسازی ،‌نصب آسان و یک‌روزه ،‌ قابلیت جابجایی استخر به مکانی دیگر.

این پوشش نسبت به ژئوممبران های موجود در بازار این مزیت را دارد که کلیه مراحل تکمیل و پرس در محل کارخانه و در شرایط مناسب و با دقت بالا انجام می‌شود و فقط کار پهن شدن استخر در محل گودبرداری صورت می‌گیرد.

روش ساخت استخر کشاورزی

مرحله اول: محل موردنظر جهت ساخت استخر کشاورزی را گودبرداری نمایید.

مرحله دوم: محصول منحصربه‌فرد شرکت دکاموند را در محل پهن نمایید.

مرحله سوم: استخر را آبگیری نمایید.

مشکل کمبود آب یکی از معضلات بزرگ کشاورزان است ، در دسترس داشتن به‌موقع و به‌اندازه آب در زمان مناسب بسیار قابل اهمیت بوده و نقش مهمی در بازده محصول دارد . لذا ساخت استخرها و مخازن ذخیره‌سازی برای نگهداری آب و استفاده از آب ذخیره‌شده در زمان موردنیاز بسیار الزامی است.. با ورود عایق‌های ضدآب ژئوممبران به عرصه کشاورزی، هزینه‌ی ساخت و آب‌بندی این‌گونه مخازن به‌مراتب پایین آمده و کیفیت بالا رفته است. مزیت استفاده از این ورق‌ها سرعت اجرا و دوام بالا نسبت به استفاده از سیمان و بتن است . بااین‌وجود استفاده از ژئوممبران ها نیز معایب خاص خود را داشته که با تولید ورقهای ضدآب ژئودکاموند سعی بر این شد که معایب ژئوممبران اصلاح گردد.

ورق‌های ژئودکاموند نسبت به سایر ورق‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری داشته و به‌هیچ‌عنوان دچار ترک‌خوردگی نمی‌گردند. از مزیت‌های ژئودکاموند نحوه‌ی اجرای آن است که احتیاج به زیرسازی نداشته و این امر باعث کاهش هزینه‌های ساخت و سرعت اجرای بالا در ساخت استخر می‌گردد.

همچنین آماده‌سازی ورق‌ها در محل کارخانه و انجام پرس‌کاری ورق‌ها در سالنهای مخصوص باعث دوام و کیفیت بالای خطوط پرس می‌گردد.

نصب آسان و سریع نیز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ورق‌های ژئودکاموند است که در استخرهای با ابعاد کوچک و متوسط توسط خود مشتری نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

روش ساخت استخر با ژئوممبران:

ابتدا خاک‌برداری مناسب انجام‌شده و دیواره‌ها معمولاً به‌صورت شیب‌دار ایجاد گردیده و سپس به‌طور موازی سنگ‌های درشت و نوک‌تیز جمع‌آوری می‌گردند. مخزن رگلاژ می‌گردند و اطراف آن کانال کوچک (ترانشه) با عرض و ارتفاع مناسب حدود 60در60 سانتیمتر حفر می‌شود. تسطیح، علف کشی و کوبش نیز از الزامات ایجاد استخرهای ذخیره آب کشاورزی است. درنهایت یک‌لایه ژئوتکستایل و یک‌لایه ژئوممبران روی سطح مخزن گسترده شده و ژئوممبرانها به‌وسیله دستگاه اتوماتیک به یکدیگر جوشکاری می‌گردند.

مدت ضمانت بی‌قیدوشرط:

10 سال

هرچند طول عمر این محصول چندین دهه می‌باشد!

کاربرد :

  • پرورش ماهی
  • استخر ذخیره آب کشاورزی

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای