آموزش آبیاری قطره ای

آموزش آبیاری قطره ای

محدوديت منابع آب شيرين قابل دسترس ، کمیود بارش در چند دهه اخیر و افزايش جمعيت و نياز به مواد غذايي از سوي ديگر، ضرورت استفاده بهينه از منابع آب موجود را ايجاب مي نمايد.

كشور ما بدليل واقع شدن در موقعيت خاص جغرافيايي، داراي منابع آب محدود بوده و اهميت آب و آبياري در توليد محصولات كشاورزي از حساسيت ويژه اي برخوردار است بطوريكه صرفه جويي و ارتقاء بهره وري از آب مصرفي را اجتناب ناپذير مي نمايد.

نظر به اينكه روشهاي نوين آبياري به ويژه آبياري تحت فشار بعنوان مؤثرترين و بهترين گزينه جهت دستيابي به اهداف ذكر شده مطرح مي باشد، در این مطلب سعی شده ساده ترین روش برای ذخیره آب به شما معرفی گردد.

ذخیره آب در استخرها و منابع ذخیره آب : با ساخت استخر ذخیره آب شما میتوانید از نزولات جوی نهایت استفاده و بهره مندی را داشته باشید. یکی از روش های ساخت استخرهای ذخیر آب استفاده از ورقهای مقاوم و مستحکم و نفوذناپذیر است این ورقها با نام ژئوممبران شناخته میشوند . شرکت دکاموند با فناوری خود توانسته نسل جدید این عایقها را با نام تجاری ژئودکاموند روانه بازار کند. ژئودکاموند عایق بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است که برای ساخت استخرهای ذخیره آب و پرورش ماهی بکار می رود .

Geodecamond Waterpool

با احداث استخر ژئودکاموند می توانید در ساعاتی که نوبت آب در اختیار شماست آنرا ذخیره و در فواصل زمانی مشخص مورد استفاده قرار دهید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای