استخر کشاورزی

استخر کشاورزی

کشاورزان عزیز دیگر نگران هزینه‌های ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی نباشید . با ژئوممبران های تولیدشده توسط شرکت دکاموند می‌توانید استخر کشاورزی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه و در هر مکان و موقعیت آب و هوایی احداث نمایید. فقط کافی است محل موردنظر را گودبرداری نمایید سپس ما پوشش استخر را به همان اندازه و به‌طور یکدست آماده می‌نماییم و پوشش به‌راحتی داخل استخر پهن می‌گردد. برای ساخت استخر کشاورزی با نسل جديد ژئوممبران ديگر نیاز به زیرسازی ندارید و همین امر باعث کاهش قابل‌توجه هزینه‌ها گردیده است. بسیاری از کشاورزان از این استخرها برای پرورش آبزیان نیز استفاده می‌نمایند و استخر کشاورزی خود را دومنظوره مورداستفاده قرار می‌دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های نسل جديد ژئوممبران انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت جابجایی استخر می‌باشد . شما حتی می‌توانید پس از مدتی استفاده پوشش را به‌جایی دیگر انتقال دهید و محل استخر را تغییر دهید.

ویژگی‌ها :دارای نانو ، ضد جلبک ، ضدپوسیدگی ، مقاوم در برابر اشعه آفتاب و یخ‌زدگی ، تحمل دما بین 75+ و 35- ، دارای مواد آنتی باکتریال ، دارای انعطاف‌پذیری ، عدم محدودیت ابعاد و ...

ما با اطمینان خاطر از کیفیت ، محصول تولیدشده خود را تا 10 سال تضمین می‌نماییم.

شما می‌توانید در بخش گالری تعدادی از عکس‌های پروژه‌های اجرایی را ملاحظه بفرمایید.

کیفیت بالا، سهولت نصب ،‌ قیمت مناسب ،‌گارانتی و خدمات پس از فروش را با دکاموند تجربه نمایید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای