استخر پرتابل پرورش ماهی

استخر پرتابل پرورش ماهی

برای پرورش ماهی به مکانی مانند استخر ، حوض یا حوضچه نیاز داریم که بتواند آب را درون خود حفظ کند و از خروج آب جلوگیری نماید و دارای خروجی آب باشد که بتوان در فواصل زمانی مشخص آب آن را تعویض کرد و فضولات ماهی و باقی مانده غذا و همچنین مواردی مانند پولک که از ماهی باقی می ماند را از استخر خارج کرد تا از بروز بیماری و مرگ و میر ماهی ها جلوگیری شود. در اینجا بهترین ، سریعترین کم هزینه ترین روش ساخت استخر پروش ماهی را به شما معرفی مینماییم ..

بهترین منطقه برای پرورش ماهی

بهترین منطقه برای ساخت استخر پرورش ماهی مناطق مرطوب مانند شمال کشور هست.. البته در شرایط گرم و خشک هم میتوان این نوع استخر ها را دایر کرد. استخر های پرتابل بهترین روش ساخت استخر پرورش ماهی هستند ..و می توان در تمام شرایط آب و هوایی این استخرها را احداث کرد و ماهی و میگو را در آن پرورش داد.

در گذشته از استخر هایی که به شکل بتنی ساخته میشدند برای پرورش ماهی استفاده میشد. معایبی چون زمان بر بودن ساخت ، هزینه بالای ساخت ، نشتی آب و ترک خوردگی ، شستشوی سخت و عدم جا به جایی به مناطق دیگر کار را دشوار کرده بود اما امروزه با ساخت استخرهای پرتابل پرورش ماهی که علاوه بر کم هزینه بودن ساخت آن ،سرعت اجرای بالا و جا به جایی و حمل و نقل آسان و کاربرد مفید استفاده از این استخرها را آسان و مقرون به صرفه کرده است.

استخر گالوانیزه

برای ساخت استخرهای پرتابل پرورش ماهی از ورق های گالوانیزه ضد زنگ به عنوان پوشش خارجی و از لایه های ژئودکاموند به عنوان پوشش داخلی استخر ها استفاده می شود.

ژئودکاموند

ژئودکاموند پوششی بر پایه الیاف و بسیار منعطف میباشد که در استخرهای پرتابل به عنوان لایه داخلی بکار میرود.

برای عایق نمودن لایه داخلی از هر پوششی نمیتوان استفاده کرد زیرا اگر عایق استانداردهای مورد نظر را نداشته باشد باعث مرگ و میر ماهیان میشود. و تمام هزینه ها و صرف وقت و سایر موارد هدر میرود.

پیشنهاد میشود حتما برای عایق نمودن لایه داخلی از ورقی استفاده بفرمایید که دارای تاییدیه از شیلات باشد و از مواد درجه 2 تولید نشده باشد..

طراحی سایت

شرکت دکاموند با بهره گیری از فن آوری نانو بهترین نوع ورق برای پرورش آبزیان را تولید نموده وبا دریافت تاییدیه از اداره شیلات کل کشور توانسته گام مهمی در ساخت استخرهای پرورش ماهی بردارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

کلید واژگان :

استخر پرتابل پرورش ماهی
استخر پیش ساخته پرورش ماهی
ساخت استخر پرورش ماهی
استخر پرورش ماهی

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.

برای ارسال نظر کلیک کنید
  • نظری ارسال نشده است

ویژه ها

  • نظری ارسال نشده است

پسندها

  • نظری ارسال نشده است

تذکر

هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر شرکت دکاموند بدون ذکر منبع و بدون اطلاع از این شرکت پیگرد قانونی دارد.

استخر پیش ساخته ایرتکس

استخر پرتابل پرورش ماهی

چادر مسافرتی اتومات و ضد آب سرا

محاسبه آنلاین حجم استخر مستطیل

حجم مخزن مستطیل شکل

محاسبه آنلاین حجم استخر دایره ای

حجم استخر دایره ای