عایق استخر دپوی آب کشاورزی

ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی با ژئودکاموند

امروزه با توجه به وجود عایق های ضدآب دیگر نیازی به ساخت استخرهای سیمانی و بتنی با صرف هزینه بالا نیست ، صرفه جویی در هزینه ها و زمان از مهمترین مزیت های ساخت این استخرها با ورق های ضدآب می باشد . ساخت و تولید ورق های ژئودکاموند با همت مهندسین این آب و خاک در کشور برای اولین بار توسط شرکت دکاموند صورت گرفته و با رفع معایب نمونه های خارجی پوششی تولید گردیده که در نوع خود بی نظیر می باشد. ورق های ژئودکاموند را می توان با صرفه ترین و بهینه ترین عایق برای استخر دپوی آب کشاورزی دانست. برای ساخت استخر دپوی آب کشاورزی باید از ورقی مناسب با انعطاف پذیری بالا و خاصیت ضدقارچ و باکتری استفاده نمود. استفاده از ورق های ژئودکاموند به منظور استفاده از عایق استخر آب کشاورزی استفاده می گردد.

بهترین نوع عایق استخر ذخیره آب کشاورزی عایقی است که دچار انبساط و انقباض نگردد. منبسط شدن در برابر گرما و سپس انقباض در سرما و یخ‌زدگی باعث ترک‌خوردگی پوشش می‌گردد. عایق‌های پلی‌اتیلنی (ژئوممبران) بسیار خشک و شکننده بود و در اثر سرما و گرمابه دچار شکاف می‌شدند و هدر رفت آب از نواحی ترک‌خوردگی باعث کاهش سطح آب به‌طور چشمگیری می‌گردد. در مقابل عایق‌های پی‌وی‌سی( ژئودکاموند) به دلیل دارا بودن الیاف بهترین گزینه به‌عنوان عایق استخر ذخیره آب کشاورزی بشمار می‌روند. عایق پی‌وی‌سی انعطاف‌پذیر بوده و به‌هیچ‌عنوان دچار ترک‌خوردگی نمی‌شود. طول عمر بالای عایق‌های پی‌وی‌سی و نصب آسان آن از مزایای این پوشش محسوب می‌گردد.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.