آموزش آبیاری تحت‌فشار

آموزش آبیاری تحت‌فشار

با توجه به شرایط موجود یعنی کمبود آب و اینکه هرسال مشکل کمبود آب جدی تر می‌شود آموزش آبیاری تحت‌فشار امری مهم و ضروری بشمار می‌رود . بازدهی مناسب در طرحهای اجرا شده حاکی از مناسب و مقرون به صرفه بودن این روش می‌باشد.

مزایای اجرای آبیاری تحت‌فشار:
توزیع یکنواخت آب در مزرعه ،افزایش راندمان آبیاری و مصرف بهینه آب ، توزیع مناسب و یکنواخت کود در مزرعه ، افزایش عملکرد در واحد سطح ، نیروی انسانی کمتری موردنیاز می‌باشد.

برای استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار ابتدا استخر ذخیره آب ساخته می‌شود . ساخت استخر به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است ،هزینه واحد تمام شده استخرهای ذخیره آب کشاورزی با توجه به نوع و جنس استخر همچنین حجم اجرا شده متفاوت است.

روش‌های ساخت استخر بر ای استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار بر حسب هزینه کم تر به شرح زیر می‌باشد:

الف - استخرهای ژئودکاموند
ب - استخرهای ژئوممبران
ج - استخرهای بلوک سیمانی
د - استخرهای سنگ و سیمان

ساخت استخرهای سیمانی به دلیل هزینه بالا ، زمانبر بودن و احتمال ترک‌خوردگی پیشنهاد نمی‌گردد.

عایق‌های پلیمری و پی‌وی‌سی به دلیل کم هزینه بودن و سرعت اجرای بالا نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه تر هستند.

ورق ژئودکاموند به دلیل انعطاف‌پذیری بالا ، عدم نیاز به بستر سازی و ژئوتکستایل و آماده شدن پوشش در محل کارخانه مطابق با ابعاد استخر، از لحاظ مالی مقرون به صرفه تر است . این عایق دارای 10 سال گارانتی شرکت تولیدکننده و همچنین خدمات پس از فروش نیز می‌باشد و در صورت بروز مشکل ، عایق استخر به‌راحتی ترمیم می‌گردد.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.