استخرهای پلی اتیلنی

استخرهای پلی اتیلنی

ساخت استخرهای پلی اتیلنی و پی وی سی:

ساخت استخرهای ذخیره آب با ورقهای پلی اتیلنی و پی وی سی از روشهای نوین و مقرون به صرفه در ساخت استخر است. استفاده از این ورقها ضمن صرفه جویی در زمان ساخت استخر ، هزینه ای به مراتب کمتر از سایر روشهای ساخت استخر دارد. ورقهای پلی اتیلنی با نام ژئوممبران و ورقهای پی وی سی با نام ژئودکاموند تولید می گردند.

تفاوت های ژئوممبران و ژئودکاموند:

در روش ساخت استخرهای پلی اتیلنی با ژئوممبران ابتدا زمین با شیبی بسیار ملایم گودبرداری می شود ( شیب حدود 45 درجه)

به دلیل خشک و شکننده بودن این ورقها امکان اجرا در شیب تند و یا 90 درجه به سختی قابل انجام است و ممکن است بعد از گذشت مدتی کوتاه استخر دچار ترک خوردگی و نشتی آب گردد.

در ورقهای ژئودکاموند زمین در هر نوع شیب می تواند گودبرداری گردد ، این ورق به دلیل انعطاف پذیری بالا در شیبهای تند و زاویه قائم نیز قابل اجراست.

پرسکاری ورقهای پلی اتیلنی در محل اجرای استخر انجام می پذیرد ممکن است به علت عدم شرایط مناسب پرسکاری ورقها به خوبی انجام نگردد.

ورقهای ژئودکاموند در محل کارخانه پرسکاری و سپس آماده نصب به محل اجرا منتقل می شوند ، این ورقها که به ابعاد استخر آماده گشته اند به راحتی در محل گودبرداری شده پهن می شوند ، نصب آسان این ورقها بصورتی است که مشتری نیز میتواند کار نصب را انجام دهد و نیاز به مهارت خاص و ویژه ای نیست.

در استخرهای پلی اتیلنی قبل از نصب ورقها احتیاج به بستر سازی و خاک کوبی وجود دارد ولی در استخرهای پی وی سی این ورقها بدون هیچ گونه زیر سازی و بطور مستقیم بر روی بستر خاک پهن می گردند.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.