ذخیره آب

ذخیره آب

ذخیره آب با روشی نوین و کم هزینه : دکاموند با نوآوری خود توانسته است برای حل مشکل کم آبی روشی نوین را با حداقل هزینه ارائه دهد ،‌ کشاورزان محترم دیگر نیاز نیست نگران کمبود آب جهت آبیاری محصولات خود باشند ،‌شما میتوانید با احداث استخر ذخیره آب کشاورزی ( با نسل جديد ژئوممبران ) تولید شده توسط دکاموند به معظل کم آبی پایان دهید.

روش کار بسیار ساده است ،‌ابتدا محل مورد نظر را جهت ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی را گودبرداری نمایید ، پس از اندازه گیری و اعلام طول ، عرض و ارتفاع ، پوشش استخر ذخیره آب ، توسط دکاموند بطور یکپارچه آماده میگردد و به راحتی داخل استخر نصب میگردد.و حال میتوانید استخر را آبگیری نمایید.

به همین راحتی و در مدت زمان کوتاه و با حداقل هزینه شما میتوانید استخر ذخیره آب کشاورزی خود را احداث نمایید.

از ویژگی های این محصول میتوان به استقامت بالا ،‌ ضد جلبک و قابلیت ترمیم آن اشاره کرد. شما حتی میتوانید استخر ذخیره آب کشاورزی خود را به راحتی نمایید.

برای آشنایی بیشتر با این محصول میتوانید با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند گردید.

کیفیت ،‌سهولت نصب ،‌ گارانتی و خدمات پس از فروش را با دکاموند تجربه نمایید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.