عایق استخر پلاستیکی

عایق استخر پلاستیکی

از پلاستیک استخر به عنوان یک عایق آب بند در انواع استخرها استفاده میشود. انواع مختلف استخرهایی که به وسیله نایلون پلاستیکی عایق بندی می شوند : استخر ذخیره آب کشاورزی ، استخر پرورش ماهی، استخر های تفریحی ، خانگی و استخر شنا اشاره کرد.

کاربرد عایق پلاستیکی استخر

برای انتخاب نایلون استخری با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد

استحکام : استحکام پلاستیکهای استخری از مهم ترین معیارهایی است که هنگام خرید ورق باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به این که فشار وارد شده آب درون استخر فشار بسیار بالال و قابل توجهی است، باید از پلاستیکی با استحکام بالا استفاده نمود. بهترین نوع پلاستیک استخری مدل الیاف دار آن است . پلاستیک استخر هرچقدر منعطف تر باشد در برابر فشارهای وارده مقاوم تر بوده و احتمال پارگی، ترک خوردگی و آسیب دیدگی آن کمتر خواهد بود و به این ترتیب عمر طولانی تر و دوام بیشتری خواهد داشت.

مقاومت در برابر نور خورشید:

با توجه به این که استخرها معمولا در فضای باز هستند و مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، باید از مقاومت کافی در برابر اشعه های مضر آفتاب باشند تا دچار پوسیدگی نشوند. ورق ژئودکاموند که بهترین نمونه ایرانی از این ورق هاست دارای خاصیت آنتی یو وی یا ضد ماورای فرا بنفش خورشید می باشد. این محصول هم چنین دارای 10 سال ضمانت حفظ کیفیت در مقابل آفتاب و سرما و گرما میباشد.از طرفی کاربرد الیاف در ساختار میانی ورق موجب استحکام بالا ،انعطاف پذیری ، عدم تنش در مقابل سرما و گرما میشود..

کیفیت انواع پلاستیک استخری

برای تولید پلاستیک استخری از مواد اولیه پتروشیمی استفاده میشود و برخی شرکت های تولید کننده از مواد اولیه درجه دو و درجه سه هم برای ساخت آن استفاده میکنند.
بنابراین هرچقدر کیفیت مواد اولیه در تولید ورق پلاستیکی بیشتر باشد؛ قاعدتا قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.
ورقهای تولید شده برای استخرها معمولا از نوع پی وی سی و یا پلی اتیلن میباشند.

متاسفانه برخی شرکتها برای سودآوری بیشتر کیفیت را در نظر نمیگیرند و از مواد درجه 2 و 3 و یا لاستیکهای ضایعات بعنوان مواد اولیه استفاده میکنند..

البته میتوان با در خواست تاییدیه آب شرب و تاییدیه پرورش ماهی از فروشنده تا حدی نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرد.

هنگام خرید ورق پلاستیکی استخر به خارجی یا داخلی بودن نایلون نیز توجه بفرمایید ..

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم ها محصولات درجه یک از کشورهای صنعتی وارد نمیشوند و قالبا محصولاتی که در بازار هست از نوع درجه 3 و پایینتر که در ظاهر بعنوان آلمانی و ایتالیایی در بازار به فروش میرسند.

و متاسفانه از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند نیستند.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که نایلون های استخری با کیفیت را همراه با قیمت پایینتر و گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید؛ می توانید روی محصولات داخلی تمرکز کرده واز میان آن ها انتخاب نمایید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.