استخر کشاورزی

کشاورزان عزیز دیگر نگران هزینه های ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی نباشید. با ژئوممبران های تولید شده توسط شرکت دکاموند میتوانید استخر کشاورزی خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل هزینه و در هر مکان و موقعیت آب و هوایی احداث نمایید. فقط کافیست محل مورد نظر را گودبرداری نمایید سپس ما پوشش استخر را به همان اندازه و بطور یکدست آماده می نماییم و پوشش به راحتی داخل استخر پهن می گردد. برای ساخت استخر کشاورزی با نسل جديد ژئوممبران ديگر نیاز به زیرسازی ندارید و همین امر باعث کاهش قابل توجه هزینه ها گردیده است. بسیاری از کشاورزان از این استخرها برای پرورش آبزیان نیز استفاده مینمایند و استخر کشاورزی خود را دو منظوره مورد استفاده قرار می دهند.

از مهمترین ویژگی های نسل جديد ژئوممبران انعطاف پذیری بالا و قابلیت جابجایی استخر می باشد .

ویژگی ها :دارای نانو ، ضد جلبک ، ضد پوسیدگی ، مقاوم در برابر اشعه آفتاب و یخ زدگی ، تحمل دما بین 75+ و 35- ، دارای مواد آنتی باکتریال ، دارای انعطاف پذیری ، عدم محدودیت ابعاد و ...

ما با اطمینان خاطر از کیفیت ، محصول تولید شده خود را تا 10 سال گارانتی می نماییم.

شما می توانید در بخش گالری تعدادی از عکس های پروژه های اجرایی را ملاحظه بفرمایید.

کیفیت بالا، سهولت نصب ،‌ قیمت مناسب ،‌گارانتی و خدمات پس از فروش را با دکاموند تجربه نمایید.

کاربر گرامی؛ شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان؛ با شماره تلفن 36218003 - 026 و یا با شماره همراه 09128121814 تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از فرم زیر؛ درخواست تماس نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

درخواست تماس

درخواست تماس

برای درخواست مشاوره؛ لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید:

شماره تماس(*)
شماره تماس وارد شده صحیح نمی باشد.